Her şeye burnunu sokan insanlara ister istemez sinir oluyorum. çevremde bir kaç tane böyle insan var. ne yapsam ne desem bir yorum yapıyorlar sanki ne. sadece bu değil her işime karışıyorlar. ne iş yapsam aman böyle olsun aman şöyle olsun. yaptığım hiçbir şeyi kabul etmiyorlar. sürekli bir laf, bir söz, bir müdahale etmeleri beni delirtiyor. belki de bu insanlar zamanında hiç dinlenmedi veya kimse tarafından fikirleri önemsenmediği için böyle davranıyor olabilirler. bu şekil yaklaşım içinde olan insanlara ister istemez bir ön yargı veya bir hoşnutsuzluk oluyor. bence kimse kimsenin her işine karışmayacak. üzerine vazife olmayan işlere dokunmayacaklar.
herkesin kendi hayatı var. kendi kararları,seçimleri bunlara saygı duymayı bilmeli o kişiler. her şeye burnunu sokanlar sizin iyiliğinizi isteyen değil her şeyi en iyi ben bilirim o öyle değil böyledir diyen egoistlerdir. sizin her şeyinize karışır çünkü doğrusu ona göre o değildir. bazen sizi hataya bile sürükleyebilir.. böyle kişileri ya hayatınızdan çıkarın ya da onlara hayatınıza burunlarını sokamayacaklarını bir şekilde anlatın. anne babanızın bile hayatınıza karışmasına müsade etmez onlarla bile muhalefet olurken herhangi bir insan “arkadaş” için hayatınızın yönünü bakış açısını değiştirmeyin. her zaman kendiniz olun. bırakın bazen onlar haklı çıksın. bu hayatta hata denen şey olduğu kadar tecrübe anı denilen şeylerde var. hayatı dolu dolu yaşayabilmek için acısıyla tatlısıyla yaşamak lazım. her zaman sevinseydik sevinmenin değerini nasıl bilebilirdik. her zaman mutlu olamayız. bazen acı çekmek, üzülmek, ağlamakta güzeldir. dünya nüfusu çok fazla etrafınızdaki insanlardan vazgeçmekten korkmayın, yalnız kalırım korkusuna kapılmayın. sizin için iyi gelen insanları yanınız da tutun. bekleyin sabredin. elbette doğru insanları bulacaksınızdır. doğru sandığınız insanlar doğru çıkmadığında üzülmeyin, gerçekten doğru olan insanlar hayatından çıktığında da üzülmeyin. bu hayat sizin için var. mutlulukta doğrulukta hep kendinizsinz,ben bugün beni uzen insanları sutladim ,okadar bıktım ki herşeye karismalarindan çocuğuma giydirdidim zibina kadar karışan herkesi sildim kafam rahatladı oh be yok omuzu açılmış niye öyle gydrmisim yok göbeğim varmış bebek mi geliyomus defalarca aynı şey denilince çıldırdım artık yeter valla ne terbiyesiz pisl insanlar ya, kimseyi kırmamak icin susa susa tepeme ciktilar