Kızım 17 aylık 48 cm 3 kg doğdu kontrole gitmedik ama evde ölçtm 78 79 arası 11 lga yakın kilosu d vitaminine devam ediyoruz balık yağıda veriyorum kıyaslama değil ama boyu sınırda gibi yoğurtta veriyorum faydalı şeyler varmı ruşeymi duymuştum ama doktorum zararlı olabilir dedi emin olamadım bilgisi olam yazarsa sevinirim teşekkürler şimdiden 🌸