İki aylık bebeğinizi 11.00-16.00saatleri arasında dışarıya çıkarmamaya gayret ederseniz diğer zamanlarda kreme ihtiyacı çok kalmayacağını okumuştum bir makalede.Ama illaki krem süreyim derseniz bu konuda mühendisinoğlu insta ‘da içerikler paylaşıyor.Ben çoğunlukla onun incelemelerine bakıp öyle karar veriyorum