Canim bizim doktorumuz infatrini mama verdi. Tibbi mama oda. Suan 10 aylik 6.410 gr. Bir aydir iciyor mama 200 gr almis. İstahi hic yok su ara dis cikariyor. Benim bebegim premature dogdu 1975 gr dogdu. Doktorumuz 9. Ayda kilosu yaşıtlarına gore düşük diye bu mamayı verdi. Gelisimini hızlandırsin diyeymis.