Ayaz0608 Iyi geceler hanımlar ek gıdaya 6. Ay bitince mi başlanıyor yoksa 6. Aya girince mi bebeğim mama ile besleniyor sadece 4.Ay 21 günlük yavaş yavaş yoğurt meyve püresi yiyor aydınlatır misinimısınız beni
Ayaz0608 Beyzaaa cam reddeyle rendeliyorum ince bir dilim elma ya da armut veriyorum mevsim meyvesi en fazla 1 yemek kaşığı 1 yemek.kasigi da yoğurt doktorumuz öyle soyeldi
Deletedmom02 Aselminam ben öyle yapıyordum başlıyordum üzerine irmik pirinç ünü pekmek atıp rondodan geçiriyorum kasetle yiyordu
Ayaz0608 Aselminam meyveyi rendelemek sebzeyi de haşlamak gerekiyor ama ne zaman geçeceğimi bilemedim ben