Eymenimmm19 lütfen kesmeyin, daha cok küçük, biraz daha sabır gösterin biraz emzirme aralıklarını açmayı deneyin..Oğlum 20 aylık olmak üzere, 18-24 ay arası zaten yenidoğan gibi oluyorlar, sadece yemek olarak düşünmeyin memeyi. Yorulmanıza hak veriyorum, ben de aynı durumdayım riskli yarı yatmalı hamileliğimle birlikte sosyalleşmeyeli 2 yıl oldu. Böyle bunaldıgınız anlarda en yakınlarınızdan yardım isteyin.. benim oğlum da cok iştahsız 9. ay ile 16 ay arasında dpgru düzgün yemek yemişliği yok ama büyüyor ve memeden kesilen cocuk daha iyi yemek yer diye birşey yok ( garantisi yok yani) 2. yıl ve sonrası için birşey diyemem ama lütfen birşey sürüp memeden uzaklastırmayın ve henüz erken , az da olsa sütünüz geliyorsa antikor olarak bile faydası var. geliyorken emzirmek en güzeli. gündüz emzirme aralıklarını açmak için oyunlar oynatmak dısarı cıkartmak banyoda suda oynatmak vs iyi gelebilir. Bir de mevsim yaz mesela meyvelerden vs destek alabilirsiniz, Gündüz iyi enerji harcatıp suyla oynatırsanız gece de daha kesintisiz uyuyacaktır. Sizi asla yargılamadıgımı ve benzer durumları yaşadığımı bilmenizi isterim. 💐