[bilinmeyen] vallahi ne emzik ne biberon ikisinden de almamıstım kullanmayacagım diye. Ama 10 günlükken beni tüketti kızım. Karnı tok sürekli aranıyor,ellerini ağzına götürüyor uykuya gecerken meme istiyor öyle yapısık bekliyorduk kimseyi dinlemedim emzik verdim. Hemen tuttu cok şükür tutmayanlarda var Allah o annelerin yardımcısı olsun. İlk günden beri mama takviyeli gidiyoruz zaman zaman kendi sağdıgım sütü de veriyorum başta şırınga kullandık ama o apayrı bi zulüm hooop biberon aldım. Kızım şuan hem meme alıyor hem emzik hem biberon kafası baya karısık 😂 56 günlüğüz ben meme reddi sorunu yasamadım