E bebek nuna marka en iyisi isveç malıymış satın alırken 30 kg kadar taşıdığını söylediler kş zaten aşırı derecede sağlam bir araba olduğu anlaşılıyor şuanda fiyatı 1400 ile 1000 arasında oynuyor ben ikiz araba alacağım için satmayı düşünüyorum en son 500 tlye 3 ay kullandık coronadan dolayı ilgilenenler resim atabilirim