Trabzonlu Bende e bebekten alırım çok az kaldı maması gün içerisinde vermiyorum çok ek gıdaya geçtiği için yine inşallah vardır Bebelac kullanmadım hiç Bebelac Gold kullanıyorum çok severek içiyo onu