Sırf bu cümleyi söyleyebilmek için bebeğini senin kokundan mahrum bırakıp dakikalarca ağlamaya terk etmek doğru mu? Bebeğimiz nasıl beslenirken, giyinirken, tuvalet ihtiyacında bizim desteğimize ihtiyaç duyuyorsa uyurken de aynı şekilde sıcaklığımıza, kokumuza ihtiyaç duyuyorlar. Onlar küçücükler ve kendilerini ifade edebilmelerinin tek yolu ağlamak. Ağlamaya nasıl kayıtsız kalabiliriz? Ben bebeğimi yeri geldi kucağımda uyuttum yeri geldi ayağımda. Yeri geldi uyumadı saatlerce uğraştım. Kimi zaman saat başı kalktı. Kimi zaman sadece 2saat uykuyla ayakta durdum. Şimdi kendi beşiğinde kendi kendini uyutabiliyor. Bebeğimize vermemiz gereken şey uyku eğitimi değil sadece zaman. Zamanla nasıl yemek yemeyi, yürümeyi, tuvaletini tuvalete yapmayı, bardaktan su içmeyi bunları nasıl öğreniyorsa uyumayı da öğrenecek. Ama ağlayarak değil. Sizin kokunuzla, sizin sıcaklığınızla..