Kızlar teşekkür ederim cevaplarınız için Joie nitro lx gri rengini aldım hemen geldi bir günde sürüşü çok güzel kaymak gibi😍 Katlaması çok kolay tek elle açıp kapatılıyor, kapanınca az yer kaplıyor yalnız çok hafif olduğunu söyleyemem taşırken zorlanıyorum keşke elle taşıma yerine omuza asmalı bir şey yapsalar yada var mı öyle bir aparatı birde yağmurluk vs. Almak gerekir mi şart mı çok kullanılan birşey mi Bilgi verebilirseniz sevinirim