Sevilsevil Merhaba 21 aylık oğlum var. Sadece anne sütü alırken de yani ek gıdadan önce de kilosu persentil olarak hep yüzde 90 lardaydı. Şu an 15.500 kg. Çok iştahlı bir bebek gün içinde sürekli mama istiyor normal öğünlerini de çok iyi yiyor ama benm bu konuya epey canım sıkılıyor bazı görenler bu çocuk obez olacak dikkat et diyor bazıları merak etme atar o kiloyu diyor sizce gerçekten kilosu fazla mi dr danışmalı mıyım?
Busrakap Sevilsevil maşallah fazla gibi evet hareketli bi bebekse zamanla normale döner mama vermeyi de kesseniz
Maya Sevilsevil Bizimde kızımız 18 aylık 14,800 kg.Ama boyu 85 cm.Boyuna göre doktor hesapladı.Boy kilo endeksi önemli bence.
iki-bal-kiz-annesi Sevilsevil bence normal benım kızım 12 aylık 14 kılo boyu uzun ama bırazcık tombul sızınkı normal bence
araskuzumm0918 Sevilsevil benimde oğlum 21 aylık 15kg ,ek gıda öncesinde de tombişti sütüm yaradı şükür,mama vermedim hiç ,şükür kilo boy endekside iyi ,hiç aklıma obezlikle ilgili bir şey takılmadı açıkcası
Sevilsevil Busrakap evet çok hareketli hiç oturmaz. Bir de mama derken birşeyler yemek istiyor yani mama kullanmadı hiç.
Sevilsevil Maya boyunu tam bilmiyorum zaten sabit durmadigi için tam olcememisti sağlık ocağında ebe canim
GzdeBade Genetikte olabiliyor. Maşallah bebeğinize 🌼hayalimdeki bebek. İlki olmadı ikinciye inşallah 🙂
Sevilsevil GzdeBade inşallah canim yemek konusunda sıkıntısı yok şükür ama insan endişe de ediyor midesi genişler diye
Sevilsevil araskuzumm0918 aynı o zaman bebeklerimizin ayı ve kilosu. Ben de sadece anne sütü verdim mama almadi hiç. Aslinda düşünmüyordum böyle şeyler ama insanlar obez olur ilerde çok yedirme vs gibi cümleler kurunca aklıma takıldı ama çocuğum istiyor abur cubur vermemeye çalışıyorum dikkat etmeye çalışıyorum
Mustafa_Cinar Sevilsevil boy önemli tabi oğlum 24 aylıkken tartıldı en son 92 cm 16 kilo gelmişti bi sorun olsa söylerdi 😊
Batimoms 2prensannesi_1 1. Sinifa basladigimda 17 kilo cikmistim. 7 yasinda. Somaliliydim 30. Yasimda normal percentilime dondum.
Caglaaaa Sevilsevil banada kilolu gelmedi açıkcası normal bence neredeyse 2 yasında 15 kilo fazla gelmedi bana
Lehrerinn Sevilsevil benim kızım 15 aylık olacak 13.5 kilo. Gerçi 4 küsür doğmuştu da sizinkisi de gayet normal bence endişe edecek bir şey yok gibi geldi bana🤗
Esleminannesi17 Sevilsevil yesede bende versem kske allah isteyene vermez zaten. Buralarda soyleme bi yemez olur o zaman gorursun nasil zor biseymis istahsiz bebek. Omrunu yiyo insanin yeminle
araskuzumm0918 Sevilsevil aynen bende hiç mama vermedim ,yani mama kilosu değil,hiç takılmayın düzenli besleniyorsa iştahı iyiyse alıyor kilo yani benimki öyle
Kaveda Sevilsevil canım şekerli gıda ve paketli ürün verme gider kiloları sağlıklı yesin. Doktorda bi problem yok diyorsa hiç takma.Milleti dinlersen herşeyi derler.
charla Sevilsevil benim oğlum 16aylık 16 kilo ama hiç kilolu durmuyor gayet zayıf göbeği bile yok bence ayına göre normal bebeğinin kilosu iştahlıysa ne güzel işte sevin bence sağlıklı şeyleri yemesini sağla yeter
Esleminannesi17 Sevilsevil ben tombiş bebek için can atiyorum siz buraya yaziyosunuz neresi kilolu bunun allah askina iki yasina gelmis neredeyse ve 15bucuk kilo. Bi tanidigmin cocugu 8 aylik 14 kilo. Tamam oda normal degil ama ona kilolu denir sizinkine denemez. Benim bebegimde 9 aylik 11.200
Sevilsevil Esleminannesi17 kilo tablosuna bakarsaniz fazla olduğunu görürsünüz nasıl ki zayif bebek anneleri endiseleniyor ben de endişeleniyorum ilerde kilo problemi yaşamamasi için. İnşallah sizin bebeğiniz de yer. Ben başkalarından obez olacak laflarını duyunca açtım bu postu
Mom022 Sevilsevil sağlıksız şeyler yemiyorsa 3 yaşına kadar kontrollü gitmek kaydıyla normal bence sıkıntı etme