Fazla süt çektiğinden oluyor. Bizde aynısını yaşıyorduk tıkandığı an ters çevirip sırtını ovalayın ve bir süre öyle bekletin. Aynı zamanda yatırarak icirmeyin kafası herzaman yukarıda olsun . Ben göğsüme koyuyorum kafasını ,bedenini de aşağıya doğru. Çok rahat bir şekilde içiyor böyle. Sizede tavsiyem ederim 😊