Kızım 5 ay 23 günlük o kadar sinirli ve agresif ki bazen oturup ağlıyorum. Sinirlendiğinde çığlık atıyor sürekli bağırıyor boğazı acıyıp öksürmeye başlıyor sesi kısıldı daha önce 3 buçuk aylıkken çığlık atmaktan. Emziriyim sakinleşsin istiyorum sinirinden meme istemiyor. Uykusu geldiğinde sinirleniyor aç emzirmem lazım emmek istemiyor mama vermeye çalışıyorum ağlıyor genzine kaçıyor öksüre öksüre kıpkırmızı oluyor. İstediği şeyi elinden alıyım çığlık atıp ağlamaya başlıyor. Gece emmek için uyandığında gözü kapalı memede sinirle nefes alıp veriyor. Hani bebeklerin çirkin olma hareketi var ya her sinirlendiğinde onu yapıyor emerken bile çatıyor kaşlarını. Daha o kadar çok ki nasıl başedeceğimi bilemiyorum. Buraya yazdım artık bunaldığım için ne yapcam bana akıl verin niye böyle olabilir 😔😔😣