Gokbayes2018 1 haftalık bebegım var, uyurken ve emerken ıhh ıhh sanki nefes zor gelir gibi sesler cıkarıyor sizce normalmi yasayan varmı
Gonul_celen Gokbayes2018 doktorlar genelde 15 günden önce gaz sancısı olmaz diyor ama yine de öncelikle doktora gösterin ama gazda olabilir her emzirme sonrası direk omzunuza alıp mutlaka ağızdan gazını çıkarın alttanda aynı şekilde sesler çıkardığında kucagınızda pıt pıt bezine vurun evde hafif hoplayarak yürüyün henüz çok küçük kendi hareket etmediği için gazlar zor çıkar siz hareket ettirip yavaş yavaş çıkarmasını sağlayabilirsiniz.
HaticeAda Gokbayes2018 evet canım gazdadır bence . Masaj yapabilirsin gazını rahat çıkarması için iyi gelecektir
dodo Gokbayes2018 yanındaysanız yüz üstü çevirin. Karnına sıcak havlu koyun veya kucağınıza alın. Biz ilk ay kucağımızda uyuttuk, fakat dik pozisyonda. Başını omzunuza yaslayacak şekilde . Allah yardımcınız olsun zamanla bu problem azalıyor merak etmeyin