Güzel annelee üç aylık oldu oglum dönem dönem emmeme sıkıntım oluyordu ama zor şer eniyodu son üç gundur asla dudağını degdirmek istemiyo çok şiddetli agliyo artık emmicek demek mi bu ve bunun nedeni sizce ne olabilir ayakta gezerek zorla emziriyodum