Edamete Iyi aksamlar güzel annelerimm Ben ogluma bu zamana kadar dalin camasir deterjani kullaniyordum ama duydum ki iyi bir marka degilmis siz hangilerini kullaniyorsunuz?😊
Depresif_polyanna Dalan roxy kullanıyorum 17 aydır ve çok memnunum. Ayrıca perdelerimi de onunla yıkıyorum bembeyaz oluyor ve mis gibi kokuyor tavsiye ederim.
Mlktly Siveno ve Incia kullandım. Incia çok fazla lavanta kokuyordu. Siveno da lekeleri hiç çıkarmıyor. İçerikleri temiz diye tercih ettim.