Gokbayes2018 ben 7 ay oldu doğum yapalı ayaklarım ve vucutum deli gibi şişti hamileliğimde öyle şişmemiştim ve ayaklarım 4-5 gün içinde indi vucudumda 1 ay içerisinde inmişti bol bol su içtim bol bol yürüdüm birde ananas kabuğunu kaynatıp günde 3 bardak yeşil çay 2 bardak rezene anason karışımından 3 bardak içtim ve bunlarında ödem atmada çok yardımcı oldu biliyorum