TalentedMom Merhaba Moms; Oğlum 4 ay 13 günlük diş çıkarma dönemine girdik sanırım sürekli damakları kaşınıyor çok huysuz sürekli ağlıyor eliyle hep kaşımaya çalışıyor dişlik aldım ama pek işe yaramıyor di nasıl atlattınız neler yapıyorsunuz?
MiracAlpinveUmutunAnnesi TalentedMom oglum dis kaşıyıcı hic kullanmadı doktorumuz jelleri onermiyodu bana dedigi tek sey ellerimi guzelce yikayıp damaklarına masaj yapmalısın demisti
dygcm TalentedMom benim kızımda 4 ay 22 günlük kulağını tutuyodu hep elleri devamlı ağzında damağıda bembeyaz ama hayırlısıyla bi patlasaydı 🙏🏻 ben jel kullanma taraftarı değilim açıkcası doğal yontemler icinde iste yeşil soğanın ağrı kesici etkısı oldugunu soyluyolar yada havuc soguk iyi gelir o dişlik gibi kullandıkca diye dıyolar ama ek gıdaya başlamadıgımız icin onların aromasını alır dıye veremıyorum acıkcası o yüzden pek bisey yapamıyorum hayırlısıyla ınsallah kısa surede çıkar rahat eder minnagım🐣
Asdfff Benim oğlumda aynı birde aşırı iştahsız 4 ay 20 günlüğüz doktor diş çıkarıyor dedi eller sürekli ağızda gündüz uykusu yok ve çok çok mızmız oldu geçsede kurtulsak😪
TalentedMom MiracAlpinveUmutunAnnesi bir dahaki kontrolde sorucam ben de bakalım neyi önerecek jellere pek güvenemedim ben de açıkçası
Birkoalaanasi Zeytinyağı içine karanfil ve sarımsak bekletip parmağımın ucu ile alıp masaj yapıyorum. Az biraz iyi geliyor 🥀
Edamete Biz 3 ünücü ayimizdan beri bu belirtileri yasiyoruz ama hala disimiz yok ve suan 8 aylik olduk😅😅