Kızım 11 aylık korona belası yüzünden kaç aydır doktora gidemiyorduk. Bugün rutin kontrol için gittiğimizde doktor kalpte üfürüm duydu bizi kardiyoloğa yönlendirdi. İlk bulabildiğim çocuk kardiyolojisine gittim ve kalbinde 12 mm bir Asd olduğunu öğrendik. 5 yaşına kadar kapanmazsa katater takılacakmış operasyonla. Bunu duyduğumdan beri bitmiş durumdayım ağlamaktan mahvoldum. Başına gelen var mı 😔