Hangi şehirde yaşadığınıza bağlı biraz?😌 biz boludayız ve burada yazın bile aksamları serin oluyor.nem yolk. Bu yüzden ben içine zıbın atlet üzerinede uzun kollu yok kumaştan sweat giydiriyorum,yada orta kalınlıkla uyku tulumu.cünkü yorgan tutmuyor üzerinde cok deli yatıyor.