Pamukoglan Herkese iyi akşamlar.. ayaklarımın altı 2 , 3 aydır çok ağrıyor özellikle basarken ağrısı artıyor .. 8 aylık bebeğim var ve kucağımda çok gezdiriyorum ondan olabilir mi ? Başına gelen varsa nasıl çözüm buldunuz ?
Ozge_AyazEfee Pamukoglan Hmm Bi ara benim topuklarım çok fena ağrıyordu, dediğiniz gibi özellikle sabah kalktığımda. Topuk dikeninden şüphelenmiştim ama Bi süre sonra geçince önemsemedim. Çok ayakta durmaktan sebep olabilir belki de.