beyzabali76 Pişik olmadı kızım ama fışkırma çok oldu ilk zamanlar,o normal diye biliyorum.Pişik ile alakalı hiç bilgim yok hafif kızarıklık olduğu zamanlarda da Sudocrem sürdüm çok iyi geldi…Siz de deneyebilirsiniz ya da bezden kaynaklı da olabilir bilemedim