Gmzdgs Eslifaslan o belli olmaz canm bizde yapmadı ama her bebek farklı bizim diğer aşılardada ateş olmadı hiç senın bebegın diğer aşılarda ateşlendimi o zaman daha yuksek ihtımal herlde
Bho Her aşıda ateş riski var ve ilerleyen aylarda yapma olasılığı artıyor diye yazıyor benim doktorumun kitabında