5 ay 20 günlüğüz. Aile sağlığı merkezindeki ebe bıngıldağına baktı d vitamini kullanmıyor musun dedi. Yani az kullandım devam ettiremedim pek açıkçası. D vitamini ile çabuk kapanırmış bıngıldağı. Demek ki kapanması yavaş ilerliyor. Kafama takıldı bu durum. D vitamini kullan(a)mayan var mı aranızda? Bıngıldakları ne durumda. Kafama takıldı o an soramadım da 🤷♀️