Dogalice ben şade tadını beğenmiyordum o yüzden meyveli felan içiyordum hazır olanlarda ama alıştım tadına şade hali de çok güzel geliyor . Hazır paket kefir mayası aldım sizin dediğinizi bulmak çok zor eğer imkanınız varsa siz muhakkak bebeğinize yapın derim birse eksi tat sevmiyorsanız kefiri sallamayacakmışız eğer ekşi tat istiyorsak her 6 saatte bir çalkalayacak mışız