Hanımlar 6 aylık oğlum var ve ben diyet yapmaya başladım ama diyet derken ekmeği kestim asitli içecekleri kestim eşim 7 yıl teakwando antrenörlüğü yapmış benimle evlenmeden önce evde sporda yaptırmaya başladı bana günlük 1 saat durmadan 4.gün sağ kaburgamın altı ağrısıyla uyandım ağlıyacak hallere geldim acillere gittik serum yedim ağrı kesici iğne yedim safradan şüphelendiler ultrasona girdim hiç birşey çıkmadı ama bugün 8. Günüm ve ben ağrıdan 6 aylık bebeğimi kucağıma alamaz hale geldim neyapmam lazım bilmiyorum geçmiyor kaburga kemiğimmi batti yoksa biz eğe deriz o mu batti göbek eşiğimmi kaydı bilmiyorum aynı zamanda mide bulantım da oluyor lütfen bileniniz var ise yardımcı olun 😭😥😥