30 günlük oğlum var son 2 gündür aşırı huzursuz sürekli mızmızlanıyor uyku diye birşey kalmadı saatlerce uğraşıyoruz akşam uykuya dalsın diye ama hemen geri uyanıyor her an emmek istiyor emerken de memeyle kavga ediyor ağlam krizine giriyor emmediği zamanda ağlıyor kucaktan inmek istemiyor kucaktayken de sürekli evin içinde gezdirelim istiyor her emmeden sonra gazını çıkarıyoruz alttan da gazını çıkarıyor gaz sancısı mı bilemitorum sürekli emmekten göğüslerimde süt resmen kalmadı her 10 dk da bir emiyor çünkü aç mı desem kilosunu takip ediyoruz yalnız bakıyoruz memlekwtten uzaktayız tecrübeli anneler lütfen yardım