idilinannesi bende öyle kara kara düşünüyorum bana kalsa hiç başlamam 🤣 ama mecbur napalım siz kendi bildiğinizden şaşmayın ben bıraksam reflü den öksürüyordu kızım bal vermeyi teklif ettiler zorladılar bi ara... valla bebeğinizi en iyi siz tanıyorsunuz Ona birşey olsa başında siz sabahlayıp bekleyeceksiniz üzüleceksiniz o yüzden kimseyi umursamayın boşverin herkes ne yapmış ne önermiş kendi bildiğiniz en doğrusu 💕