Ada54 valla güvenli bağlanma oluşturmak içim çaba sarf ettm yeri geldi dalga bile geçtiler üstüne titriyorum diye, her ağladığında koşma dediler hayır bana güvenmeli her sıkıntısında annesinin geleceğini bilmeli dedim sonra yapışık ikiz olunca acaba hata yaptığım bi yer mi var neden güvenmiyor kimseye gitmiyor diye sorguladım çünkü okuduğum yazıda bir toplulukta başkasına gittiğinde annesini istermiş ağlayada bilirmiş ama kısa sürermiş, anneyi gözleri arasada ağlamazmış ama şimdi 10 aylık son zamanlarda fark ediyorum önce tepki verip ağlıyor sonra beni görmese de oynuyor beni görünce gelmek istiyor inşallah güvenli bağlanmayı sağlayabilmişizdir🌸. Gelecekte karakterine kadar etkileyecek bir konu olunca insan ister istemez kendisini sorguluyor.