EymenSarp ah canım, seni aşırı iyi anlıyorum.. özellikle birinden emerken diğerinden.. göğüs pedi kaymissa filan Allah korusun hop baştan üstünü değiştir. Bebeğim altı aylık olmak üzere hala yaşıyorum bunu. Tabi cok sükür ki sütümuz var.. ama şeye dikkat et istersen, genelde akıntı göğüsler uyarıldığı zaman oksitosib fazla salgılanığı zaman olur. Duşta oluyo mesela, aşağı doğru eğildiğinde olabilir, bebeğimle tentene temas yaptığında ya da o uyurken onu izlediginde.. yani bende oyle oluyo, ve eğer fazla varsa mutlaka mutlaka sağ ki taze süt gelsin bebeğine annesi.. hem kenarda stogun olmuş olur.. sevgiler