derindamla bilmiyorum ki benim oğlana iyi geliyor çok sık yapardı kakasını bir anda kesildi doktora gittim anne sütü alan bebeklerde normal dedi bende internetten araştırma yaptım iyi gelmiş milletin bebişine sonra aldım bir buçuk aylıktı vermedim sonra düzeldi 2.ayın sonunda tekrar başladı 6 gün yapmadı hemen verdim çayı akşamına başladı o gün bugündür günde 2 veya 3 kere yapıyoruz gazımızda rahat çıkıyor 😊