Krkmzzz
doktorumız ilk ay kontrolünde artık uyandırmanıza gerek yok, geceleri uzun uyusun dedi. Üstelik sizin kadar kilo da almamıştık. Şimdi iki aylık olduk, geceleri hiç uyandırmıyorum bir aydır. Acıkınca kendi uyanıyor, en az 5-6 saat uyuyor geceleri😇🍀🥰 büyümesi için yemek kadar uyku da gerekli. Gece metabolizma yavaşladığı için daha geç acıkıyor, beslemenize gerek yok bence🙏🌸