Gzdklc Arkadaşlar bebelac mama kullaniyorum bebeğime mamayı hazirladm içmedi yarım saat sonra vermek için dolaba koydum çıkarınca biberonu kaynar suyun içine koydum ısınsın diye mama katılaştı bozuk olma ihtimali var mı yoksa kaynar suya soktuğum için mi böyle oldu??
Princesmotherr Gzdklc mama dolaba koyulmazki.doktoelar 2 saat icinde verebilirsini diyolar ama Ben taze yapılması taraftarıyım.geotechnical oyle yaptim.bozulmuş o mama.
Hayriyedeniz Ben hep kaynar suya koyuyorum ama hiç katılaşma olmadı , son kullanma tarihine baktınız mı
Gzdklc Princesmotherr 2 saat oda sıcaklığinda bekletebilir miyiz yani dolap daha güvenli geldiği için koymustm
Gzdklc Princesmotherr ama 3 4 gündür kullanıyorum sadece bu yaptığım da böyle oldu napsam bilemedim şimdi tekrar denedim kıvamı düzgün
Ricitos Kutusunda bekletmeyin anlık tüketin yazıyo. Bizde bebelac kullanıyoruz kalanı döküyorum malesef. Beklemiş mamayı vermeyin derim.