fatocan Kızlar biz yarın 1 aylık olacağız gündüz kuş uykusu uyuyor yaklaşık 3 4 saat uyumuyor sonrasında yarım saat uyuyup uyanıyor gece uykusuna çok zor geçiş yapıyor sizlerde durum nasıl bizdeki durum normal mi?
TurkerNoyan fatocan bizde 29 günlüğü banyodan donra 3,4 saat uyur sonra kısa kısa uyur bazen 3,4 saat uyutamam öyle idare ediyoruz
Sunay10 fatocan çok az uyuyormuş ev sıcak falan mı kız mı erkekmi peki çoçuğunuz benim oğlum var 49 günlük olduk ilk haftalar çok uyurdu sarılık oldu 2cı hafta normale döndü uykusu
Defnezeynep1 fatocan gece uykularınız nasıl peki sanki gündüz az uyuyunca gece güzel uyuyor sizlerde de öylemi oluyor yoksa alakası mı yok gündüz uyursa gece uykusu da olur mu
Hlylmz TurkerNoyan aynen bizimkide banyoyu çok seviyo sonra çok güzel uyuyor maşallah hep böyle gider inşallah
Masalikoo 23 günlüğüz daha az önce post açtım,kızım resmen şekerleme yapıyor 10-15 dk uyuyor Uyanıyor bazen uyuyor ama yeri geliyor saatlerce dalamıyor bugün olduğu gibi ve bende de uyku 0
Hlylmz Bizde 36günlüğüz bizimde gündüzleri kuş uykusu aynı dediğiniz gibi yarım saat 45 dk uyudu uyudu sonra bakınıyo ediyo ağlıyorsa emziriyorum sonra tekrar uyutuyorum dalamıyo bi türlü 😞nerde yanlış yapıyoruz yada ne yapmalıyız bilmiyorum bilen varsa destek atın arkadaşlar 🤲🏻
TurkerNoyan Hlylmz inşallah inşallah. Ben de bişey sorayım mama veriyormusunuz veriyorsanız hangi marka ?
fatocan Defnezeynep1 gece ile alakası yok 1 de uyanıyor mesela 4.30 da uyuyor 2 saatte bir uyandırıp emziriyprum sarılık geçirdik gündüz meme ve kus uykusu bu hafta doktora danışacağım bi çok yoruluyorum yemek yemeye fırsatım olmuyor 😔
fatocan Defnezeynep1 gece ile alakası yok 1 de uyanıyor mesela 4.30 da uyuyor 2 saatte bir uyandırıp emziriyprum sarılık geçirdik gündüz meme ve kus uykusu bu hafta doktora danışacağım bi çok yoruluyorum yemek yemeye fırsatım olmuyor 😔
Margaritta Kızlar bebeğim 15 günlük benim de kafasına şapka takmıyorum ve de ince şeyler giydiriyorum direkt emzirirken, kucağıma alırken kafasına falan dokunuyorum bir yerine zarar verir miyim biraz korkuyorum açıkcası kimsem de yok :(
fatocan Margaritta bende aynısını yapıyorum canım kimse anne gibi hassas davranamaz kendini üzme o açıdan
Defnezeynep1 fatocan Allah yardımcımız olsun canım bizimde anne sütünden sarılığımız var hala geçmedi 37 günlüğüz
TubaBenay Benimde 19 gunluk bebegim var uyumadigi zamanlar surekli agliyo sizinde oylemi Bebisleriniz,doktorada goturduk bi problem yok dedi gaz ilaci verdi ben daha simdiden cok yiprandim
fatocan TubaBenay bizde de durum aynı kendimi yetersiz görmeye başladım acaba yanlış mı yapıyorum diyorum
Tgb1gl TubaBenay bizde 19 günlüğüz. Gündüz uykusu yok denecek kadar az. Gaz ilacı ben kendim almıştım hala kullanıyorum. Uyanık olduğunda da huzursuz durmuyor ağlıyor uyumuyor da 🤦🏼♀️