Merhaba değerli anneler , öncelikle hepinizin bebeğine sağlık , sıhhat dileyeyim . bebeğim 2 aylık gündüzleri uyumuyor 3-4 saatte bir maximum 1 saat o da çok derin uykuya geçemiyor , emziği ağzından düşerdi normalde derin uykuya geçtiği için ama şimdi öyle değil 😕. Doymuyor diye düşünüp emdikten sonra göğüste kalan sütü veriyorum bazen 40 bazen. 20cc yine aynı şeyi yapıyor . Acaba tam doymuyor mu yoksa uyku düzeni ile ilgili bir durum mu? Aynı durumda olan var mi?