Eternity beyzabali76 1 günde kesin çözüm; Her altını açışınızda yıkayın, havluyla tampon hareketlerde fazla suyu alıp nemli bırakın ve açıkta kendi kendisine kurusun, bir kaç dakikaya kuruyor. Daha sonra sudocremi sürüp kapatın, bizim ilk günlerimizde bepanthol yapmıştı pişik, baya ağırdı, 1 günde bu şekilde geçti
slbelbelinay beyzabali76 oksi zinc diye bir krem var çok etkili tavsiye ederim pamuk kullan .mümkün olduğunca her altını acista su ile yıka kurula bu kremi kullan insallah fayda görürsünüz
hkubra beyzabali76 ben kızıma hametan pomad kullanıyorum pişik olmasın diye ama olan pişik içinde doğal zeytinyağını kavurun asidini alın soğuduktan sonra sürün çok küçükken bizimde pişik olmuştu hani derler ya ciğer gibiydi baya kötüydü 1 günde geçti hemen yanmasını falan rahatlattı inşallah geçer bian önce🙏🏻
Ozlemm35 beyzabali76 ARKO TÜP VARYA KREM,ONDAN SÜR…GEÇMEZSE GEL BENI BUL 🙏🏻🥰 BURDA BIR ANNE ONERMISTI VE NE YAPTIYSAM NE DENEDIYSEM GECIRMEDI…. 👍👍👍YESIL TÜP ARKO KREM TEK GECERIM👍👍👍 MUCİZE GIBI 🐣 maksimum 3 gün inan geciyor 🥰
Milosum beyzabali76 zeytinyağı kullanın ve altını çok sık açık bırakın,bez takmayın havalarda sıcak,hava alsın ve temiz tutun
Esmacetin beyzabali76 hergün yıkıyormusun bilemem ama poposunu yıka ve kurula sudocrem geçirir rahatlatır zeytinyağı sürebilir sin birde benim oğlumun teni çok hassas daha doğduğu gün pişikle tanısı iyi geldi baya sudocrem
Gamze3466 beyzabali76 o sleepy bez kadar kötü bir bez daha önce görmedim her bebeğe iyi gelir gelmez orası ayrıdır belki ama bizi maffetmişti pişik yaptı çok kötü ciğer gibi öyle böyle değil travazol krem aldım altını açık tuttum bezi hemen değiştirdim zaten öyle geçti 3-4 gün çekti çocuk ama 😔 bence gözlemime göre sleepy bezin çekimi iyi değil idrarı içine iyi hapsetmiyor
MarlaSinger beyzabali76 benim kullandığım en etkili bepanthendi. Ama tavsiyem kaka bile olsa bezle sıyırın mendili hiç sürmeyin. Bi kaç gün hep yıkayın geçer