Merhaba arkadaşlar 22 temmuzda kıbrısa kızımla gidecegiz insallah esim askeri personel orada karantinaya alınmamak icin pcr testi yapiliyormus bu test icin nereye ne sekilde basvurmam gerekiyor kac gun once basvurmaliyim detayli bilenleriniz varsa bilgi verebilirmi lutfen birde bu test ne kadar surede sonuclanacak benim bu testi kac gun onceden yaptirmam gerekecek lutfen yardimci olunuz iyi gunler