mavisaclibiranne Bugün tam 37 haftalık olduk.O kadar şiştim ki doğurayım istiyorum artık.😂Tabi benim gözümü korkutan durum şu ‘erkek bebekler geç doğar’ algısı.Ben de mı bekleyeceğim 40. haftalara kadar🤪merak ediyorum.😅
ozi mavisaclibiranne 22 aylık oglumu 34. Haftada, 2.5 aylık oglumu 37. Haftada dogurdum. Nasibi ne zamansa o zaman gelecek inşaAllah🌸
LalinMavi mavisaclibiranne Erkek annesi değilim ama Lalin Mavi 39+5 haftalık doğdu yani ‘erkek bebek geç doğar’ algısına göre düşünürsek senin daha beklemen gerekiyor.😂
Mom104 mavisaclibiranne haftaya kadar zor dayandı geç olsun güç olmasın boşver zamanında hayırla sağlıkla gelsin kuzucuk 🌈🌿
Anneacemi mavisaclibiranne erkekle alakası yok bence benim kızım dolu dolu 40 hffta da geldi benle bir hamile olan kuzenimin erkekti 38 de geldi ne zaman gelesi varsa o zaman geliyorlar bence 😂
Arasannesi mavisaclibiranne 39+3 te dogdu.cevremde ne kadar erkek bebek varsa erken dogdu kızlar daha erken dogdu korkmayın🙂
GameProMom mavisaclibiranne normal doğum bekliyorduk , suyum geldi hastaneye gittik , baş geliş olması gerekirken yüz geliş olduğundan sezaryene aldılar 🙄