Gereksiz duyar kasacak sevgili arkadaşlar lütfen gelmeyin. Beraber koltukta oturuyorduk ıslak mendil hemen arkamdaydı pnu alırken bianda attı kendini yere.2 saat takip ettim bi sıkıntı olmadı şimdi uyuyor.Ama kafamı kurcalayan burnunun üstüne düştü bi sıkıntı olsa kendini belli eder mi ?