Nilust sağdığınız sütle, bebişin emdiği süt asla bir olmuyor. Sağdığınız süt sonucu, sütüm yok deyip bebeğinize mama vermeyin derim. Sık sık emzirin ve boool su için.
Gaz içinse yapacak bişey yok maalesef. Bol bol masaj yapın. Ayaklarını sıcak tutun ve siz yediklerinize dikkat edin.