Öncelikle kesinlikle ıslak mendil kullanmayın pamuk ve suyla temizliyorum ben havalar zaten sıcak bu aralar hep yıkıyorum belden asagısını. Ben sudocremden cok memnun kaldım yedirmeden kalıp gibi sürdüm her alt açmada. Pişik geçtikten sonra bepanthol baby kullanıyorum sudocrem önleyici değil cunku tedavi ediyor. Eğer hiç çözüm bulamadıysan bez değişimi 👍🏼