Eskiden böyle düşünüyordum bende kayımvalidem ve kayınbabam böyle diyorlardı. Gündüzleri az uyutmaya çalışırdım gece uyusun diye yazık yavruma eziyet hep 🤦🏼♀️sonuç olarak gece de uyumazdı 🤷🏼♀️ sonra sonra gündüzleri 2 saate bir uyutmaya başladım bebişiminde uyumak istediğini anlıyordum. Ve gece de uyumaya başladı. Bi yerde okumuştum gündüz iyi uyuyan bebek gece uykusu da iyi olur yazıyordu. Şimdi gerçekten gündüz iyi uyudumadığında gecede uyku sorunu çekiyoruz🙄