Merhaba anneler 10 ay 6 günlük bir oğlum var şükür 🙏🏻 ama son bir aydıR emekliyor Tozu dumana katıyor oyuncaklar maksimum 1 dk ilgisini çekiyor sürekli emekleme bir yerden tutunup kalkma sonrası malum paat düye düşme ama asıl sorum şu ilk çocuğum ben böyle tahmin etmiyordum tabii allah sağlık versin en önemlisi bu ama ne iş yaptırıyor ne yemek yediriyor ne oturtuyor bas bas bağırıyor hızlıca emekliyor peşinden koşturuyor ilgi bende olsun diyor hep oturup onunla ben oynıcam ben ilgilencem şuan ailemin yanına geldik 1 ay kalmak için evde tek başıma bu hıza nasıl yetişirim diye kara kara düşünüyorum 😂😁