Kaganpasa20 cmm başta çok çiziyordu bide bnm kuzum kolik gaz sancısında resmen kıvranırken elleri yüzünde kendini tutuyordu ama artık çizmez oldu bi de sanırım tırnakları havayla temas ede ede o yumuşaklığı keskinliği kalmadı önceden kestiğim an bile jilet gibiydi şimdi öyle olmuyor hafif sertleşmiş