zeynepelam Gynoferon kullanıyordum ben ve bebeğim ishal oldu sebebini gynoferona bağladım bıraktım bebek düzeldi. Ferrum fort içen var mı aranızda? Üşüme titreme başladı bende sebebi kansızlık o yüzden hapa tekrar başlamak istiyorum
Bulutbey zeynepelam santafer kullanmaya başladım doğumdan sonra. Hiçbir yan etkisini görmedim. Bende de bebeğimde de kabızlık vs yapmadı.
Dkk zeynepelam gynoferonu hamilelikte başlamış doğumdan sonra devame tmiştim.ayaklarımda inanılmaz kaşıntı olmuştur . Gebelik zehirlenmesine falan bakıldı defalarca . Sonra farkettim ki gynoferondan şimdi kestin hiç birşeykullanmıorum