Seherronya geçmiş olsun canım bende kesmek zorunda kaldım 7 haftalığım. Önce gündüz vermeyi bıraktım isstediğin de başka şekilde oyaladım sürekli ek gıda meyve falan verdim ilk akşamında önce çorba yoğurt tarzı doyurdum sonra salladım baktım uyumuyor biraz emzirdim uykuya daldı ki kızım geceleri 3.4 defa uyanırdı o gece uyanmadı diğer günler de annemleudim beni isteyince onlar müdahale ettiler pınarın devam sütünü verdim alıştı şuan uykusu gelince 150 ml veriyorum hadi biberona sarıl annecim deyip uyutuyorum uykusu da düzene girdi kendi başına uyumaya başladı sabah baş ucuna 100 ml kadar süt koyuyorum uyanınca içip kendisi uyuyor 7.8 gibi uyanıyoruz kahvaltı falan. Göğüs konusunda da başta doldu baya masaj yaptım soğuk suyla falan ovdum sonra olacak gibi değildi elimle o sertliği alacak kadar sağdım çok fazla değil her sertleştiğin de ovmakla geçmeyince az az sağdım çabuk iyleşti birdaha dolmadı şuan rahatladım.