Kalp26 seninkini bilmem ama benim ki çok hareketli 3 ayında dönmeye başladı zaten 5 aylık şimdi evin içini turluyor uyku da yok surunuyorda asker gibi şimdi de emeklemeye çiziyor 1 2 gidiyor düşüyor hareketli olduğundan almıyor ek gıdayı zaten 1 öğün veriyorum kilosu fazla diye doktor çok verme mama ağırlıklı beslensin dedi 6 ayında kahvaltı verirsin ya öğlen yada akşam ek gıda verirsin 2 ye çıkarırız ilerleyen zamanda kilo alımına göre arttiririz dedi