Merhaba hanımlar oğlum 36 günlük ve çok gazlı Kolik teşhisi konuldu. Bi doktor ilaç dahi vermedi 3 ay böyle geçecek sabır dedi. Diğer bir doktor da metsil verdi. Bizde öneriler üzerine nurse Harveys aldık. Ayrı ayrı kullandık. İlk günler etki ederken ilerki günler de sanki etkileri azaldı. Şunu sormak istiyorum ikisini beraber kullanırsam bi sakıncası olur mu?