Mehry https://www.instagram.com/p/CB4wMqcs7-q/?igshid=h1mowihimaeb. Hanımlar merhaba sizin de bebeğiniz yatarken kafasını kaldırmaya çalışıyor mu bu problem mi ? Bura da ki doktor sanki bu problemmiş gibi bir izlenim oluşturmuş çok kaygılandım ya..
eymenkerem Mehry linki açamadım ben ama aymen balıkçı nin bi gönderisi vardı dün onu mu paylaştınız acaba merak ettim
Duygusm Mehry linki açamadım ama Aymen Balıkçı mı? Onu ben de merak ettim. Genel olarak paylaşımlarını endişelendirici buluyorum. Soru soranlara cevabı da hep “değerlendirmek gerekir” 😄 ben artık sadece kendi doktorumuzu dinliyorum.
eymenkerem Mehry benimki 2 aylik şuan yapmıyor o davranışı ama bende merak ettim yapması mi gerekiyor yapmaması mi anlamadım
Caglaaaa Duygusm evet katılıyorm cevapları cok endişelendirici gecen birine 7 aylık desteksiz kesinlikle oturmalı yoksa degerlendirilmeli yazmış insanı strese sokuyor o sebeple cıktım ben takipten
Duygusm Mehry Bence çok önemsemeyin. Merak uyandırarak etkileşimi artırmak istiyor gibi geldi bana. Benim bebeğim de yapıyor benzer şeyler. Doktorumuz hiç sormadı bile bunu.
Mehry Duygusm beni çok kaygılandırdı bir de 1 hafta içinde cevap vereceğim diyor. Kuyuya attı bir taş endişelendirdi işte..
Mehry Caglaaaa bende bu tarz hesapları sırf endişe verdiği için takip etmiyorum insanı aşırı sıkıntıya sokuyor
BusraG Mehry Benimki de yapıyor. Kalkmaya çalışıyor. Ne gibi problem oluşturuyormuş? Çocuk doktoru ellerinden tutup kafadını kaldırıp kaldırmadığına bakıyor. Gayet normal demişti. Refleksi var yani.
Mehry BusraG bizimkinde de böyle birşey var ama sebebini bilmediğim için tedirgin oldum ne bileyim… hani doktor yazmış ki (İnstagram hesabı aymen balikci son gönderisi) böyle ailelere yardımcı olacağım yazmış . Bu sebepten dolayı kaygılandım